Dneska jsem musela zůstat doma, neboť očekávám zásilku od UPS. Právě je 16:54, a kurýr neustále nedorazil. Už se mě začínají zmocňovat pochyby, že dnes již nedorazí. Tak snad se mýlím. Nenávidím kurýrní služby, neboť nemají skoro žádná výdejní místa a adresát pak musí kvůli tomu být celý den doma a brát si volno. Třeba ve sledování této zásilky, je kurýrní služba hrozně vtipná, když mi do statusu zásilky napíšou: "Doručení naplánováno: Čtvrtek, 06.04.2017, Do konce pracovního dne". To je tak děsně konkrétní, jako Babišovo firmy. Čekám tu na to již od 8 ráno, a celou dobu samozřejmě nemohu nikam odejít.
Aha! Takže 16:58: Update! "Poskytnutá adresa příjemce je nesprávná nebo neúplná. Zadejte prosím správnou adresu příjemce volbou níže uvedeného tlačítka Opravit mou adresu." Si dělají snad srandu, ne? Adresu jsem překontrolovala, je správně. Ten línej řidič se ani neobtěžoval sem zajet. Jsem hned napsala na customer support ohledně mojí situace, musela jsem se fakt klidnit, nakonec jsem trochu nedobrovolně umazala větu: "I demand a beheading of that lazy peasant delivery driver!". Co bych pro trochu diplomacie neudělala...Hlavně jsem jim jasně oznámila, ať si to zařídí nějak, aby mi to dorazilo po 3 hodině v pracovní dny, že si v žádném případě nebudu brát znova zbytečně volno jako nějaká naivka. Bych nejradši napsala odstoupení od smlouvy a vynutila si vrácení peněz, ale ty boty fakt chci. Na odpověď mají prý 24 hodin. Takže uvidíme jak to dopadne.
Komentáře
Okomentovat