Přeskočit na hlavní obsah

Ten život

Dneska bych ráda napsala příspěvěk o včerejšku. Byl to poslední den, kdy jsem měla možnost si doplnit zbytek známek za první pololetí. Vzhledem k okolnostem z předešlého dne, kdy u mě došlo k docela slušnýmu psychickýmu zhroucení (prostě se to nakupilo a pak to vybouchlo, takže rozbité dveře a panický pláč s křikem po dobu 2 hodin), tak pátek byl pro mě další docela náročnej den. Do školy jsem ráno nevstávala, neboť jsem si musela dodělávat projekty na IT a učit se na STA, protože předešlý den to fakt nešlo. 
Nakonec to ale dopadlo docela slušně, a to i vzhledem k faktu, že se mi skoro všechny ty vzorečky před zkoušením vypařily z hlavy. Dostala jsem za 3 a IT mi musí ještě oznámkovat, ale už mám odevzdané projekty.
Vlastně jsem si úspěšně na poslední chvíli (úplně doslova na poslední chvíli) stihla všechno doplnit. Je to taková moje tradice, kdy všechno nechávám dojít až na konec, a pak v tempu jako má Usain Bolt, všechno bleskurychle dodělám.
Co se mojí přeměny týče, tak se mi povedlo si dát zase stranou na moje operace docela decentní částku. Ta tvrdá dřina a chorobné šetření nakonec přináší svoje ovoce. V úterý mám zase foniatrii, a tak si budu moct zase popovídat s paní doktorkou. Minule mi nabídla, že se pokusí mi sehnat kontakt na nějakého psychologa, což by mi fakt hodně bodlo.Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne. 
V pondělí se budu objednávat konzultaci na chirurgii, ať konečně zjistím, co a jak, moje možnosti a přesnou cenu. Třeba nakonec budu potřebovat míň peněz, než si myslím. Takovýhle vývoj událostí by byl vážně super. Také se budu snažit získat 3D modely a návrhy, jak bych mohla vypadat po operaci. Hrozně moc by mě to motivovalo, kdybych se na ně mohla pokaždé podívat, a tím pádem mít před sebou jasný cíl. Konečně se mi zase daří trochu cítit, že se posouvám kupředu. Tak snad to vyjde!


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Smíšené pocity

Dnes, mám opravdu smíšené pocity. Když o tom tak přemýšlím, tak to vlastně ani není jen dnes, ale poslední dva týdny. Neustálá fluktuace pocitů, převážně směrem dolů, podkopává mojí denní kapacitu energie a schopnost být efektivní. Od posledního příspěvku se zase událo spoustu důležitých událostí v mém životě. V pátek jsem byla u psychiatra s cílem získat lékařskou zprávu o psychické stabilitě, abych si zajistila úspěšný průchod komisí, která se koná v červnu. Ze začátku se trochu vzpríral, ale moje silné argumenty ho přesvědčili, a on naštěstí pochopil, že moje žádost je velmi opodstatněná. Dnes, jsem měla v plánu si tu zprávu jít vyzvednout, ale nakonec z toho z důvodu vyčerpání sešlo. V úterý jsem byla v Praze u sexuologa vyzvednout si recepty na hormony a probrat další kroky mojí léčby. Až na to vstávání ráno ve 4 hodiny, to proběhlo dokonce výborně. Nějakým zázrakem jsem přišla na řadu první a v klidu jsem stíhala první spoj, a nemusela jsem nikam hnát. Cestu vlakem jsem

Soudní usnesení

V pátek jsem po cestě domů ze školy nahlédla do schránky, a překvapivě jsem tam objevila dopis z okresního soudu. Jedná se o usnesení, kde mě soud vyzívá k předložený dokladů o výši běžných měsíčních nákladů žalobkyně (tj. doklady o nákladech spojených se studiem, s léčbou, doklady o nákladech na ošacení, obuv, drogerii, sport, služby apod.). A mám na to 15dní. Mám radost, že se to konečně hýbe kupředu. Akorát teď docela zápasim s dokazováním svých nákladů, neboť si nesyslím všechny účtenky jako kdybych měla Diogenův syndrom (kompulsivní hromadění). Spoustu věcí platím v hotovosti, takže budu muset nejspíš vydat něco jako čestné prohlášení. U nákupů kartou nebo bezhovostně to doložím v pohodě výpisy z účtu. Jsem dost kreativní, takže z toho moc strach nemám, jen je to prostě hrozně časově náročné. No nic, jdu na to, ať dnes zase kus udělám.

Můj příběh 1

Početí a předškolní věk Asi jako každé jiné dítě, mě moji rodiče počali jednoho dne díky společnému milování. Byla jsem produktem jejich lásky, teda alespoň takhle bych tomu chtěla věřit, ale jak se později ukázalo, věci nemusí být takové, jaké se nám na první pohled zdají. Mojí mamce se v bříšku začal vyvíjet plod, byla těhotná. Všechno probíhalo v rámci možností dobře, ale to jen do 12 týdnu těhotenství. Najednou jsem chtěla ven, mamka musela rychle do nemocnice na stehy, aby nedošlo k potratu. Sama jsem si již nespočetně krát položila otázku, zda jsem to věděla už jako plod? Zda jsem opravdu byla schopná poznat, že něco není v pořádku, že se nenarodím tak jak bych měla, tak jsem to chtěla ukončit. Pokud ano, dalo by se o tom hovořit jako o mém prvním pokusu o sebevraždu. Tohle je jedna z otázek, na kterou se nikdy nedozvím odpověď. Od té chvíle těhotenství pokračovalo a nakonec došlo i k úspěšnému porodu bez větších komplikací. V červenci roku 1994 jsem se narodila v jedné nem