Přeskočit na hlavní obsah

Další kroky

Tak konečně jsem zase začala podnikat další podstatné kroky mojí proměny. Na zítřek se mi podařilo si zařídit konzultaci na jedné klinice plastické chirurgie v Praze. Náklady za jízdenky a konzultaci mě vysály jako komáři u rybníka. V tuhle chvíli mám větší výdaje, než je mi příjemné, ale snad to brzo srovnám a zase se dostanu fáze strejdy Skrblíka. Stačilo si koupit boty na léto (který potřebuju víc než Tibet svobodu), jízdenky a jedny moc hezký šaty (jsou takový hezký růžový a překvapivě mají střih pro mojí figuru), a můj bankovní učet to schytal jako Kennedy do hlavy. Ale už dost toho negativního myšlení, když se budu držet podle rozpočtu, tak bych pořád mohla být malinko v plusu za tento měsíc. Spíš to vidím tak, že se zase víc zaměřim na tu mojí brigádu a nakonec to ještě obrátím v další úspěšný měsíc.
Co se té zítřejší konzultace týče, tak z toho mám docela vítr. Neboť fakt nevím, co od toho čekat a tak nějak tajně doufám, že mě pan doktor mile překvapí podstatně nižší částkou, než kterou si tu celou dobu domýšlím.  A jestli ne, tak přijde na řadu improvizace a hledání schůdnějšího řešení. Docela mě mrzí, že jsem si musela přeobjednat zítřejší foniatrii, dost jsem se na ní těšila. Ale je to jen o týden, takže to nějak vydržím. A taky budu alespoň pak mít paní doktorce co výpravět. 
Dneska jsme ve škole na PEK měli psát pozvánku podle zadání ve kterém bylo, že si máme vymyslet a vytvořit pozvánku na fiktivní divadelní představení, vymyslet si i jméno a děj a tak. Ta pozvánka mi z hlediska norem a stylizace docela šla, ale vymýšlet jméno divadelní hry a jejího autora byl pro mě fakt oříšek. Nenapadlo mě nic lepšího, než infantilní parodie na Perníkovou chaloupku s názvem Marcipánový panelák, kterou napsal známý český autor Evžen Němec. To je asi stejně vtipný jako Trumpovo daňový přiznání, a originální jako hadry z Číny. Příští hodinu si to budeme dodělávat, takže budu muset do té doby vymyslet něco lepšího.
Taky mě ráno potkalo nemilé překvapení, když jsem pospíchala do školy a najednou jsem zjistila, že ta kratší cesta kudy chodím, je úplně uzavřená, a budu muset jít tou druhou podstatně delší cestou. Rudá jak Stalinova armáda jsem zvolila vražedné tempo, a naštěstí jsem to nakonec stihla do hodiny přesně se zvoněním. Což mi dodalo vnitří pocit uspokojení, a jsem za to ráda.
Teď si půjdu udělat něco k jídlu, najím se a pak zalehnu, ať mám dost energie na ten zítřejší den. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Smíšené pocity

Dnes, mám opravdu smíšené pocity. Když o tom tak přemýšlím, tak to vlastně ani není jen dnes, ale poslední dva týdny. Neustálá fluktuace pocitů, převážně směrem dolů, podkopává mojí denní kapacitu energie a schopnost být efektivní. Od posledního příspěvku se zase událo spoustu důležitých událostí v mém životě. V pátek jsem byla u psychiatra s cílem získat lékařskou zprávu o psychické stabilitě, abych si zajistila úspěšný průchod komisí, která se koná v červnu. Ze začátku se trochu vzpríral, ale moje silné argumenty ho přesvědčili, a on naštěstí pochopil, že moje žádost je velmi opodstatněná. Dnes, jsem měla v plánu si tu zprávu jít vyzvednout, ale nakonec z toho z důvodu vyčerpání sešlo. V úterý jsem byla v Praze u sexuologa vyzvednout si recepty na hormony a probrat další kroky mojí léčby. Až na to vstávání ráno ve 4 hodiny, to proběhlo dokonce výborně. Nějakým zázrakem jsem přišla na řadu první a v klidu jsem stíhala první spoj, a nemusela jsem nikam hnát. Cestu vlakem jsem

Soudní usnesení

V pátek jsem po cestě domů ze školy nahlédla do schránky, a překvapivě jsem tam objevila dopis z okresního soudu. Jedná se o usnesení, kde mě soud vyzívá k předložený dokladů o výši běžných měsíčních nákladů žalobkyně (tj. doklady o nákladech spojených se studiem, s léčbou, doklady o nákladech na ošacení, obuv, drogerii, sport, služby apod.). A mám na to 15dní. Mám radost, že se to konečně hýbe kupředu. Akorát teď docela zápasim s dokazováním svých nákladů, neboť si nesyslím všechny účtenky jako kdybych měla Diogenův syndrom (kompulsivní hromadění). Spoustu věcí platím v hotovosti, takže budu muset nejspíš vydat něco jako čestné prohlášení. U nákupů kartou nebo bezhovostně to doložím v pohodě výpisy z účtu. Jsem dost kreativní, takže z toho moc strach nemám, jen je to prostě hrozně časově náročné. No nic, jdu na to, ať dnes zase kus udělám.

Můj příběh 1

Početí a předškolní věk Asi jako každé jiné dítě, mě moji rodiče počali jednoho dne díky společnému milování. Byla jsem produktem jejich lásky, teda alespoň takhle bych tomu chtěla věřit, ale jak se později ukázalo, věci nemusí být takové, jaké se nám na první pohled zdají. Mojí mamce se v bříšku začal vyvíjet plod, byla těhotná. Všechno probíhalo v rámci možností dobře, ale to jen do 12 týdnu těhotenství. Najednou jsem chtěla ven, mamka musela rychle do nemocnice na stehy, aby nedošlo k potratu. Sama jsem si již nespočetně krát položila otázku, zda jsem to věděla už jako plod? Zda jsem opravdu byla schopná poznat, že něco není v pořádku, že se nenarodím tak jak bych měla, tak jsem to chtěla ukončit. Pokud ano, dalo by se o tom hovořit jako o mém prvním pokusu o sebevraždu. Tohle je jedna z otázek, na kterou se nikdy nedozvím odpověď. Od té chvíle těhotenství pokračovalo a nakonec došlo i k úspěšnému porodu bez větších komplikací. V červenci roku 1994 jsem se narodila v jedné nem